Påmelding til årsmøte i Norsk Covidforening 2026 Norsk Covidforening har nå nesten 1500 medlemmer. Årsmøtet kommer til å foregå digitalt, og vi planlegger nå den tekniske gjennomføringen. Medlemmer som har vært medlem i mer enn 30 dager kan stemme. Alle medlemmer kan delta på møtet. For å delta på årsmøtet, må man melde seg på. Siste frist for påmelding er 18 april. Question Title * 1. Fornavn Question Title * 2. Etternavn Question Title * 3. Epostadresse (Bruk helst epostadressen du er registrert med som medlem slik at vi får matchet deg opp mot medlemsregisteret) Send